سه‌شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۹

دوری

مدتهاست رفته ام.
مدتهاست از تو دورم.
مدتهاست دلم برایت تنگ شده حتی زمانی که با تو بودم.
از زمانی که افرادی پیدا شدند تا تو را نابود کنند.
از زمانی که مردمان شادت هر روز غمگین تر و عصبی تر شدند.
از زمانی که دخترکان خودفروش و پسرکان مواد فروش هر روز در دامانت بیشتر نمایان شدند.
از روزی که به زنانت به جرم بیرون بودن چند تار مو انگ فاحشگی زدند.
از زمانی که فصلهایت پشت برجهایت گم شدند.
از همان زمان از تو دورم
و من مردان غیورت!! را مسبب این دوریها و دلتنگیهای خود و سرشکستگیها و ویرانیهای تو میدانم.

۷ نظر:

  1. واقعا؟؟؟ متفاوت؟؟اولین بار بود میشنوم! از چه نظر؟؟؟
    راستی فمنیستی؟؟؟
    چقد در بارش میدونی؟
    alir37-a.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. از پست دلتنگیت خوشم اومد.
    فمنیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بستگی داره کدوم نوعش منظورت باشه..............

    پاسخحذف
  3. ضد مردی؟
    ضد هر مردی؟
    اصلن چرا ضدشی؟
    ضد زن چطور؟
    جواب ابن ها رو باید بدونم قبل اینکه بلاگت رو بخونم!!!

    پاسخحذف
  4. نه ضد هر مردی نیستم.
    ضد تفکر مردسالاریم.
    ضد نگاهی که اکثر مردها از بالا به زن دارند.
    نمیتونم ضد زن باشم .آخه خودم یه زنم.
    نیما جان بیا شما یه وبلاگ بزن ضد زن بعد با هم بجنگیم:)))

    پاسخحذف
  5. باشه...در مورد نظرت بحث میکنیم ...ولی من هرگز خودمو درگیر این نگاه نمیکنم...فکرم اینه که پرداختن به این مسائل بیشتر از این که راه گشا باشه انرژی گیره...مگر اینکه هدف خاصی داشته باشی...به هرحال من ضد زن نیستم ;)...جنگ هم نه...مگه چقد تو این دنیا فرصت زندگی دارم که بخوایم با این چیزا هدرش بدیم.

    پاسخحذف
  6. جنگ رو که مطمئنم فهمیدی شوخی بوده:)
    من معتقدم مهم نیست چقدر انرژی میگیره حتی اگه بتونه طرز فکر یک مرد رو هم از مرد سالاری برگردونه خودش برام ارزش داره.....
    چون فرصت زندگیمون کمه پس بهتره تا اونجا که میتونیم خیلی چیزها رو تغییر بدیم تا بتونیم بهتر زندگی کنیم.....غیر از اینه؟

    پاسخحذف
  7. انسان ها متفاوتند...ارزشهای متفاوت دارند...

    پاسخحذف