پنجشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۹

سلام

همونطوری که از اسم وبلاگ معلومه من یک ضد مردم.به نظر من خداوند در خلق این موجودات دچار اشتباه بزرگی شده.البته من بیشتر به دلیل آشنائی با فرهنگ ایرانی در مورد آقایان ایرانی میتونم نظر بدم.این طبیعیه که بحثها و نوشته های من مربوط به همه ی مردها نمیشه و حتما استثنا هم وجود داره.اما متاسفانه به حدی این استثناها کم هستند که تقریبا در مقابل سیل عظیم کلیات ناچیز به نظر میرسند و به عبارتی قابل چشم پوشی!!!!این وبلاگ قراره اخبار و مسائل علمی و داستانهائی در مورد آقایون محترم داشته باشه.هر کامنتی نشان دهنده ی منطق و اخلاق و ادب و خانواده ی فرد است.

۶ نظر:

  1. تمام قوانین علمی از نسبیت گرفته تا اصل عدم قطعیت و یاضیات فازی رو شاید درین وبلاگ زیر سوال ببری..این یه بیش بینی هشدار دهندست

    پاسخحذف
  2. با واقعیات فکر نکنم چیزی زیر سوال بره ......

    پاسخحذف
  3. من چیز زیادی نمیگم اما اگه همه ی گل های دنیا مریم بود اونوقت دیگه گل معنایی نداشت
    بودن شما لازمه
    بودن ما هم
    اگه بداش به شما رسیده مقصر هیچ کسی نیست
    مقصر تقدیرته و شاید آزمایش الهی برای اینکه معلوم بشه چقدر طاقت داری و کم نمیاری

    پاسخحذف
  4. سه نقطه ی عزیز این خیلی طبیعیه که با وجود اسم وبلاگ همه فکر کنند که بدها قسمت من بوده.ولی دقیقا برعکس.مردهای زندگی من به معنای واقعی انسان بودند و هستند.
    من با فرهنگ مرد سالار ایرانی هنوز نتونستم کنار بیام.شاید به مرور زمان منظورم رو بهتر بتونم بیان کنم.

    پاسخحذف
  5. اتفاقا الان فرهنگ مرد سالاری تبدیل شده زن سالاری یا بهتر بگم زن عزیزی!
    مصداق های بارزشم زیاده

    پاسخحذف
  6. مطمئنم در مورد قانون حمایت از زن که صحبت نمیکنی؟
    مطمئنم منظورت زن سالاری در دادگاههای ایران و یا رفتار اکثر مردان ایرانی با زن که نیست؟

    پاسخحذف