شنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۹

من یک مرد هستم

1-چون من یک مردم وقتی ماشینم خیلی خوب کار نمی کنه کاپوت رو بالا میزنم و نگاهی دقیق به موتور اون میندازم اگه یه مرد دیگه هم باشه,یکی از ما به اون یکی میگیم:من قبلا میتونستم این کار رو بکنم اما الان با این سیستم کامپیوتری و پیچیده ای که داره نمیدونم از کجا باید شروع کنم...بعد هر دو به سلامتی این همدلی مقدس یک آبجو میخوریم.

2-چون من یک مردم وقتی یکی از وسائل خونه خراب میشه اول سعی میکنم تمام قسمتهاش رو از هم جدا کنم با وجودیکه میدونم این کار برام دوبرابر هزینه داره.چون کسی که بخواد تعمیرش کنه باید اول اونها رو سر هم کنه.

3-چون من یک مردم وقتی مریض میشم احتیاج دارم یکی برام سوپ درست کنه و زمانیکه تو رختخوابم ازم مراقبت کنه.تو یک زنی,تو هرگز اینطوری که من مریض شدم مریض نمیشی....این برای تو مشکلی نیست!!!!

4-چون من یک مردم فکر میکنم این لباسی که پوشیدی خیلی قشنگه,اونی که 5 دقیقه ی پیش پوشیده بودی هم قشنگ بود,کفشهات هم خوبه,چه با کمربند و چه بدون اون باز هم خوبی مدل موهات هم قشنگه,حالا میتونیم بریم مهمونی؟؟؟؟؟؟؟

5-چون من مردم احتیاج نداره از من بپرسی به چی فکر میکنم؟در حقیقت همیشه به ص.ک.ص, شکار ,ص.ک.ص ,ماشین ,ص.ک.ص ,کار ,ص.ک.ص,ماهیگیری,ص.ک.ص.فکر میکنم.اما مجبورم به تو یه چیز دیگه ای بگم وقتی سوال میکنی...خب نپرس......

6-چون من یه مردم همه ی کارهای خونه رو با تو قسمت میکنم فقط آشپزی,نظافت,شستن ظرفها,شستن لباسها و اتو کردن اونها با تو و من بقیه ی کارها رو انجام میدم...مثل راه رفتن تو خونه,نگاه کردن به تو و تعجب کردن از اینکه چه باید بکنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر