دوشنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۹

تحقیق علمی

"رنگ سرخ نمادی است از شجاعت و فداکاری، گناه و سکس، قدرت و شور، و اکنون محققان می گویند، عامل جذب زنان نسبت به مردان است. بر پایه تحقیقات تازه، مردانی که لباس های قرمز بر تن می کنند یا در چارچوب قرمز رنگ قرار دارند، در مقایسه با مردان دارای البسه های با رنگ های دیگر، از جذابیت بیشتری برای زنان( زنان امریکائی، انگلیسی، آلمان و چینی) برخوردار هستند. براساس این مطالعات، رنگ قرمز موجب افزایش سازگاری میان زنان و مردان می شود و همچنین عملکرد ورزشکاران را افزایش می دهد. اما این نخستین باری است که محققان دانشگاه های روچستر و مونیخ معتقدند که رنگ قرمز، که پیش تر گمان می رفت تنها، رنگ سکسی مورد علاقه زنان است، برای مردان نیز همین رنگ به عنوان رنگ سکسی محسوب می شود و مردان سرخ پوش، بیشتر برای زنان رجحان دارند.".
متن بالا رو روزنامه ی واشنگتن پست نوشته بود به نظرم جالب اومد ولی نکته ی قابل تامل اینه که ما همیشه فکر میکردیم مردها به زنانی که قرمز پوشیده اند جذب میشن و همیشه رنگ قرمز برای مردها از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده!!!!!
ولی دیگه نمیدونستم که برعکسش هم وجود داره.ولی من هر جوری فکر میکنم نمیدونم چرا نمیتونم از مردی که قرمز پوشیده خوشم بیاد.........

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر